So Ana's Homestay Services only cater for serious tenant who really need a place to rent :)
Dear Valued Tenant,
- Once we have confirmed your requested date, kindly bank in the deposit (not refundable in case you decline your own booking, 2 days before the actual check in).
- MMS or email at bnrglobal@gmail.com your bank in slip as a proff-of-payment.
- Upon confirming your request date we only give until 12noon the next day to make payment or automatically we will make cancellation and open the said date to our new tenant. Or sms us to say "we decline the request"
Selalunya 95% masaalah penyewa boleh di kenal pasti ketika dalam proses tempahan. Sebagai tuan rumah kita akan berasa risau jika rumah yang hendak di sewa kosong :), maka untuk mendapat penyewa yang betul adalah misi yang paling utama, BETUL. Maka dari sekarang kami kata kan"MENDAPAT PENYEWA YANG BENAR-BENAR SERIUS ADALAH MISI YANG PALING UTAMA" - (sumber Mencari Penyewa Serious).... :)
Penyewa yang di hormati,
- Setelah mendapat tarikh yang di hajatkan, sila buat bayaran pendahuluan (yang mana wang pendahuluan tidak akan di kembalikan jika notis lewat kurang dari 2 hari dari tempuh menginap).
- Setelah bersetuju dengan tarikh yang di hajat, sekiranya kami tidak menerima sebarang bayaran selewat-lewat 12 tengahari keesokkan harinya, kami akan batalkan tempahan anda untuk laluan penyewa baru. Amat lah kami hargai, jika sebelum bayaran di buat dan anda menukar fikiran untuk tidak memilih homestay kami, sila hantar pesanan mesej "TIDAK BERMINAT".
- Hantar bukti resit bank in. dengan Mms atau email ke bnrglobal@gmail.com
No comments:
Post a Comment